Ik leerde een aantal dingen in September

Op twee september begon ik mijn (eerste!) job (ooit). Ik sta in de naschoolse opvang voor twee scholen op een half uurtje met de bus van waar ik woon. Elke weekdag ben ik van 3 tot 6 present voor de kinderen, samen met nog een aantal collegas, op te vangen. Ik heb gemerkt over de laatste paar weken dat sinds ik minder tijd heb, ik in feite meer doe (in het huishouden, qua hobbies enzovoort). Het is alsof door meer bezig te zijn ik veel meer energie heb dan wanneer ik niks te doen had. Ik ben fysiek uiteraard wel meer moe, wat naar het schijnt normaal is de eerste paar weken. Anderzijds heb ik mentaal een pak meer energie. Akkoord, ik heb nog dagelijk paniek aanvallen, maar ik kan er voor het moment wel mee om. Er is tot nog toe nog maar een dag geweest dat het echt een mirakel was dat ik op mijn werk ben geraakt. In mijn dagboek staat mijn “anxiety” niveau voor die dag op 8. Dat was echt erg. Maar goed, ondanks het niet zo comfortabel gevoel dat dagelijks regelmatig de kop opsteekt gaat alles wel vrij goed. Ik heb deze maand ook met vrienden gesproken (en afgesproken) waarvan het al veel te lang geleden was en dat gaf nog een extra boost 🙂 Nu is het al oktober. September is echt voorbij gevlogen. Hout vasthouden dat alles blijft goed gaan. Wish me luck! Oh ja, nog een ding, ik heb mij aangesloten bij het ENCON (European Nerfighter Con) team. Als er iemand geinteresseerd is in een super awesome nerdy con in Amsterdam, hou deze blog en de ENCON facebook pagina dan zeker in het oog. Het gaat echt zo goed zijn!!

Geef een reactie

