Mijn leven in foto’s #6

Hallo daar, een week later dan gepland. Ik wou nog eens een blogpost specifiek met foto’s posten, en was aan het wachten tot ik er had, maar het zou er niet meer van komen denk ik als ik het nog lang uitstel. Ik haal mijn camera namelijk niet genoeg uit. Dus hier een blogpost met minder foto’s dan bedoeld, maar ik zal wel wat aanvullen met andere dingen ook.

Een paar weken geleden ging ik op een wat langer bezoek naar Belgie om nog eens op bezoek te kunnen gaan bij vrienden ook, naast de familiebezoeken. Er werd veel gepraat, geluisterd en gekeken. Ik had er een aantal in geen twee jaar meer gezien. En er zijn er nog een paar die ik graag nog eens zou zien, maar het is soms moeilijk om alles in te passen. In het weekend van diezelfde week gingen we naar Contraption Con (waar ik geen foto’s nam), maandag was een heerlijke vrije dag (opnieuw geen foto’s) en vorig weekend kwamen mijn schoonouders op bezoek en fleurden ik en mijn schoonpa de tuin op door bloemen en aarbeiplantjes te planten (geen foto’s – ik weet het, het wordt nogal voorspelbaar). De voorbije week heb ik een sjaal afgewerkt waar ik een eeuwigheid geleden aan begonnen ben. Ik ben die in februari ergens op een con vergeten, maar een van de mensen was lief genoeg die mee te brengen naar Contraption. Dit is de afgewerkte sjaal:  

En dit is de afgewerkte sjaal rond de kat haar nek. Ze was nogal in de war:  

Er is nog een foto die ik wilde delen. Recentelijk vond ik deze oude foto’s terug van toen ik mijn plechtige communie deed. Ik vind dat ik er schattig opsta:  

Dat was het. Ik hoop dat ik dit binnenkort nog eens kan doen met meer foto’s.

Geef een reactie

