Als we op de koffie gingen #6

Als we op de koffie gingen zou ik er zelf ook eens eentje drinken. Maar geen echte koffie eerlijk gezegd. Mijn voorkeur ligt nog altijd bij koffie verkeerd. Ik zou je vertellen dat ik wel wat caffeine kan gebruiken. Nadat we Pasen bij Mike zijn familie doorbrachten besloten we voor een paar dagen op zijn jongste neefje en nichtje te passen. Ondanks het feit dat ze (gelukkig) niet zo’n vroege vogels meer zijn dan pakweg een jaar geleden – het was zeldzaam voor hen om na 6 uur op te staan – we hadden nog altijd minder slaap dan we gewoon zijn, vooral voor vakantie dagen.

Ik zou je vertellen dat we, nadat ze terug huiswaarts gingen, een pak meer sliepen, maar niet voor de reden die je misschien zou denken. We sliepen niet om slaap in te halen, maar wel omdat we beiden geveld waren door griep. De mijne was niet zo erg, maar Mike had twee weken nodig om er volledig vanaf te zijn. Dat betekende voor mij dat ik op katte-dienst stond. Vooral ’s morgens kan dat soms lastig zijn. Nu is het zijn beurt, vermits ik een weekje op familiebezoek ga in Belgie.

Als we op de koffie gingen zou ik je vertellen hoeveel plezier we hadden en gelachen hebben toen we met ons neefje en nichtje naar “Home” zijn gaan kijken. Het is echt een film voor iedereen. Ik zou je ook vertellen hoe schitterend Age of Ultron is. Ik zag hem nog maar gisteren en wil hem al terug zien. We zagen hem in IMAX en 3D, echt geweldig. Ik zal niks weggeven ondanks het feit dat ik er zo graag zoveel over wil vertellen. Ik herhaal enkel dat hij echt wel fantastisch is.

Laatstens zou ik je vertellen dat ik en Mike eindelijk nog eens naar een concert zijn geweest. Het was echt goed, ondaks het feit dat het veel te warm was in de hal waar het plaatsvond. Ze heten Public Service Broadcasting en zijn een heel coole band. Zeker iets om eens op te zoeken. Dat is alweer alles wat ik te vertellen heb. Ik hoop dat jullie ook allemaal een goeie start van de week hebben en tot de volgende keer!

Geef een reactie

