Als we op de koffie gingen #5

Als we op de koffie gingen, zou ik je mijn nieuwe bril tonen. Het werd al eens tijd dat ik voor een volwassen paar ging. Ik zou grapjes maken over onze kat en je vertellen hoe ze ons nogal wat slaaptekort bezorgt. Maar ik zou nooit kunnen boos zijn op onze kleine kapoen. Ze is zo schattig ondanks al haar kattekwaad. Ik zou je vertellen hoe ze de puzzel die ik aan het plakken was bijna verknoeid had een paar dagen geleden.

Ik zou het hebben over mijn verjaardag en familie bezoeken. Ik hou zo van babbelen en bijpraten. Je kan hier meer lezen over mijn verjaardagsweekend. Ik zou je vertellen over de vele spelletjes die we gespeeld hebben de voorbije maand. Ik was voor het eerst meester voor een Pathfinder spel voor Mike en een van mijn beste vrienden uit Portugal. We speelden een dungeons and dragons spel in Stafford en we speelden een oude versie van datzelfde spel in Portsmouth. Dat alles, samen met de familie bezoeken, gaven ons zeer drukke weekends.

Als we op de koffie gingen zou ik je zeggen dat ik veel plezier heb wanneer ik uitga met mijn vrienden. Ik zie ze bijlange niet genoeg, maar het is soms moeilijk om uit het huis te geraken. Ik doe zoveel ik kan om beter te worden, zoals solliciteren, waar een job mij hopelijk nog een extra duuwtje in de rug zal geven. Naar de mis gaan is ook een goeie motivatie voor mij. Ik ga heel graag. Het zijn erg goeie mensen. Ik ga naar de local Elim kerk, een soort protestantse kerk, omdat de locale katholieke kerk mij niet echt ligt jammergenoeg.

Ik zou je vertellen hoe nerveus ik al ben geweest voor in Engeland te rijden. Ik heb al 10 jaar mijn rijbewijs, maar had nog nooit in Engeland gereden. De eerste keer was wel veel beter dan ik verwacht had moet ik zeggen. En tenslotte zou ik je zeggen hoe enthousiast ik ben over mijn twee favoriete series die weer begonnen zijn (Agents of Shield en Gotham). Ik weet niet of die al getoond worden in Belgie, maar ze zijn zeker en vast aanraders.

Tot de volgende keer!

2 thoughts on “Als we op de koffie gingen #5

Geef een reactie

