Het uitbreiden van mijn comfortzone

Ik heb op dit moment twee grote doelen die het mij noodzaken om mijn comfortzone uit te breiden. Het ene is het uitoefenen van een job en het andere is in Engeland rijden met een Engelse auto. Het eraan beginnen is voor mij stukken moeilijker dan het eigenlijk doen van wat ik wil. Neem als voorbeeld het zoeken naar een job. Ik beeld mij de meest dramatische situaties in wanneer ik dat doe en lijk dit niet te kunnen afzetten. Het maakt mij behoorlijk stressy en dat geeft mij een erg fysiek pijnlijke ervaring. Wanneer ik pakweg een half uurtje bezig ben beginnen mijn spieren in mijn lichaam samen te trekken van de stress en twee uurtjes later is het zo erg dat het voelt alsof ik halverwege een marathon ben. Niet leuk. Het ambetantst is dat ik te koppig ben om te stoppen en tegen de avond ben ik dan echt uitgeput. Ik zal je laten weten hoe het over een paar maand hiermee zit en of het effectief doen van een job, of het regelmatig zoeken naar een job in geval ik er dan nog geen gevonden heb, een verbetering biedt. Hetzelfde geldt voor auto rijden. Tot de volgende!

Geef een reactie

