Mijn leven in foto’s #4 en #5

Een dubbele editie deze keer, vermits ik jullie de vorige keer vergeten was Ö

Mijn leven in photos #4 (25/1/2015)

De tijd vliegt wanneer je plezier hebt. Dat is zeker en vast het geval geweest voor mij. Ik heb niet zoveel foto’s genomen, ik heb er simpelweg niet aan gedacht. Hier degene die ik wel genomen heb. Kerst en Nieuwjaar hebben mij fantastische herinneringen gegeven. Pooh beer was een van mijn favoriete kerstcadeautjes dit jaar, en hier zie je’m mooi in de zetel.

Pooh Bear

Hij moet wel af en toe verhuizen want het aantal plaatsen in huis zijn beperkt.

Vermits het nog steeds winter is, vond ik het wel gepermitteerd mij op een warme chocomelk te trakteren.

IMG_9252

Over zitplaatsen gesproken, hier is Navi die de moed heeft gevonden op de ronddraaiende stoel te springen en ze zit er nu heel comfortabel.

IMG_9284

Mijn leven in photos #5 (19/3/2015)

Deze is wat langer dan gewoonlijk omdat ik het de laatste maand niet makkelijk heb gehad en enkel het essentiële gedaan heb gekregen. Verwacht dus veel katte foto’s, want geef toe, die zijn meestal wel de plezantste.

Katte foto’s eerst dus. Recentelijk hebben we ons huis laten her-beplaasteren en schilderen omdat het gewoon echt nodig was. De plaaster moest drogen voor het kon geschilderd worden en Navi vond dat de ideale moment om eens in de modder te spelen en dan op de muur te klimmen om in het huis binnen te piepen. Ik nam gauw een foto voor dit overschilderd werd:

IMG_9307

Diezelfde dag ging ze tekeer tegen een van de katten van de buren. Arme Billy werd bijna op een drukke straat gejaagd. Ik kwam snel tussenbeide zodat hij dekking kon zoeken. Navi leek wat geambeteerd maar ik ben zeker dat ze er snel over was.

IMG_9316

IMG_9317

Als je goed kijkt naar deze laatste foto kan je Billy zich zien verbergen onder de boom. Zoek de zwarte kat met de witte borst en witte pootjes. Haar kattenkwaad hield daar niet op trouwens want een paar dagen geleden slaagde ze er eindelijk in op de luidspreker te geraken. Daarna vond ze het ook nog eens nodig om van de ene naar de andere te springen, waarbij die laatste bijna op de grond lag. Die hebben we nu vol gezet dat het gespring op zijn minst niet meer gebeurd.

Kitty on speaker

In ander nieuws gaat het goed met mijn breien. Ok, dat voorste wat een avondtas moest worden heb ik uitgerafeld omdat ik er toch niet echt blij mee was, maar daar zal ik weldra terug aan beginnen. Oja, die babyschoentjes betekenen niet dat ik zwanger ben, want die vraag kwam er met hopen toen ik deze foto voor het eerst op Instagram en Facebook zette. Ik vind de projectjes uit het boek Knitty Gritty gewoon echt plezant.

booties and evening bag

Tot slot dit nog. Toen ik deze in een lokale winkel zag kon ik het niet laten die mee te nemen. En vermits het recent mijn verjaardag was, had ik nog een excuus ook 😀

IMG_9320

Geef een reactie

