Mijn verjaardag

Vorige zondag starte mijn laatste jaar als twintiger. Ik werd toen 29 jaar oud. Het was lekker zonnig die dag. Het was echt leuk om mijn mama, mijn zussen en mijn grootouders terug te zien. Mijn papa kon er helaas niet bij zijn deze keer, maar ik ben zeker dat ik hem binnenkort wel weer zal zien. Het kan soms heel lang voelen, ondanks dat het nooit meer dan twee maand is dat ik mijn familie moet missen. Ik moet zeggen dat ik ze soms echt wel erg mis. Daarom vond ik het echt heel lief dat mama iedereen had uitgenodigd op zondag en voor iedereen gekookt heeft. Mijn twee zussen en hun partners waren er en beide paar grootouders. Hier is een foto van een aantal van ons vlak voor we aan het dessert begonnen.

IMG_9384

Er was heel wat nieuws om te delen onder elkaar van wat er allemaal gebeurd is de voorbije twee maand, goed en slecht nieuws. Maar dat kon mijn geluk van iedereen weer te zien niet overschaduwen. Ik heb voor mijn verjaardag ook leuke cadeautjes gekregen. Ik heb zoveel geluk met mijn familie en vrienden en de mensen die ik rond mij heb. Ik vind dat ik vooral zoveel geluk heb voor zoveel mensen die mij graag hebben voor wie ik ben.

Op veel meer jaren vol plezier en tijd die ik kan spenderen met familie en vrienden.

One thought on “Mijn verjaardag

  1. Pingback: Als we op de koffie gingen #5 | Verstrooid Hoofdje

Geef een reactie

