Als we op de koffie gingen #4

Als we op de coffee gingen, zou ik je vertellen dat ik wat achterop geraakt ben met bloggen op mijn Nederlandstalige blog. Drukke weekends en wat sip geweest gedurende de weken. Maar ik weet zeker dat het maar van korte duur was en dat ik nu echt wel terug de moeite ga doen om mijn blog posts te vertalen.

Ik zou je vertellen dat de laatste maand heel wat ups en downs heeft gekend. Het begon echt schitterend met de game convention “Conception”. Ok, in feite was die eigenlijk eind januari en maar een dagje in februari maar goed. Wanneer ik omringt ben door mensen voel ik mij bijna uitgelaten.

Als we op de koffie gingen, zou ik je vertellen hoe dankbaar ik ben dat we elkaar effectief kunnen zien. Het is namelijk nogal moeilijk geweest de laatste tijd om zonder de aanmoediging van mijn man uit het huis te gaan. Dat is het niet zo leuke thema geweest doorheen deze maand. De weekends waren altijd zoveel plezanter dan de weekdagen, maar ik veronderstel dat dat voor de meeste mensen wel zo is.

Ik zou je vertellen dat het niet allemaal slecht was, integendeel. Ik ben onder andere veel beter geworden in het onderhouden van het huishouden. Misschien niet zo spannend, maar ik ben er wel trots op. Ik ben ook terug beginnen breien. Dat is waarschijnlijk niet voor iedereen, maar ik vind het echt heel leuk.

Als we op de koffie gingen, zou ik je vertellen dat ik uitkijk naar mijn verjaardag binnen twee weken. Ik ben niet iemand die veel wilt, maar ik ben wel altijd heel opgewonden als het om cadeautjes gaat. Ik kijk er ook naar uit om mijn familie terug te zien, want dat is ook alweer van de nieuwjaarsperiode geleden dat ik hen nog gezien heb.

Tot de volgende keer.

Geef een reactie

