Mijn 2014 (deel 4 – het laatste)

Met dank aan into-mind.com voor het idee en de vragen.

31.Welke aankoop bleek de beste beslissing ooit te zijn?
Ik zeg hoera voor de nieuwe stofzuiger. Het bespaart mij zoveel tijd!

32.Wat is een ding dat je anders zou doen en waarom?
Er is eigenlijk niks dat ik zou willen veranderen, behalve dan misschien om wat gezonder te eten :p

33.Waarvoor verdien je een schouderklopje?
Voor de grote verbeteringen in mijn mentale gezondheidstoestand waar ik vorig jaar hard aan gewerkt heb.

34.Welke activiteiten deden je de tijd uit het oog verliezen?
De vele blogs die ik las en ik hoop dat dit jaar ook veel te doen.

35.Waar dacht je meer dan wat dan ook aan?
School, ugh. Gelukkig is dat nu verleden tijd. Hopelijk denk ik dit jaar aan iets leuker.

36.Welke dingen vond je leuk om te leren.
Alle soorten knutselen, brijen, juwelen maken, tekenen.

37.Wat is een nieuwe gewoonte die je ontwikkelde?
I ruim meer op en doe veel meer schoonmaak dan vroeger.

38.Welk advies zou je aan jezelf geven aan het begin van 2014?
Maak je geen zorgen en neem je tijd.

39.Heb je op een bepaald vlak in je leven een volledige ommekeer gemaakt.
Nee, ik denk dat ik ergens wel wist wat ik wou doen, maar het gewoon niet durfde. Ik ben nog altijd niet zo zelfzeker, maar het leven is “all about the climb” zoals Miley Cyrus het zou zeggen. Wat hou ik toch zo van dat mens en haar muziek.

40.Wat of wie heeft de grootste positieve invloed op je gehad in 2014?
Meer buiten komen. Het is echt verbazend hoe heel de tijd op je eentje in huis zitten je echt kan neer halen en hoe veel verandering het kan betekenen eens af en toe naar buiten te gaan.

Geef een reactie

