Mijn 2014 (deel 3)

21.Wat was je meest voorkomende humeur in 2014?
Tot Augustus heel dicht bij paniek, maar daarna vooral uitgelaten en blij.

22.Was er iets dat je voor het eerst in je leven deed?
Er waren een aantal dingen die ik in 2014 voor het eerst deed, vooral in verband met het zorgen voor onze kat (zoals de kattenbak proper maken). Ook speelde ik voor het eerst Pathfinder.

23.Wat was je favoriete moment met vrienden?
Gaan shoppen voor Hannah haar trouwkleed.

24.Voor welk groot doel legde je het grondwerk?
Een job vinden dit jaar.

25.Welke grote zorg bleek totaal ongegrond?
Hoe mijn familie zou reageren op het niet volledig behalen van mijn masters.

26.Welke ervaring zou je graag overdoen?
De eerste maand met Navi. Ze is erg schattig, maar als kitten nog zo veel meer.

27.Wat is het beste geschenk die je in 2014 kreeg?
Mijn grote Winnie de Pooh die ik voor kerst kreeg 😀

28.Hoe evolueerde je kijk op het leven?
Ik realiseer mij dat ik veel meer vrijheid heb over de keuzes die ik maak dan ik voorheen dacht, al kan dat soms ook moeilijk zijn.

29.Wat is je grootste probleem die je oploste?
Wat te doen in verband met mijn masters opleiding.

30.Wat was het grappigste moment van het jaar dat je nu nog altijd hardop doet lachen?
Het is een heel nipte leiding tussen de video die ik in Stonehenge maakte over de “steentjes en schaapjes”, “that dragon killed my Willy” (die grap werkt enkel in het Engels) en de keer dat Mike als personage die hij speelde de spelleider verleidde in een van de Pathfinder spelletjes.

Geef een reactie

