Mijn 2014 (deel 1)

Met dank aan into-mind.com voor het idee en de vragen.

1.Wat is een gebeurtenis uit 2014 die je zal delen met je kleinkinderen?
De geboorte van mijn zus haar eerste kindje als eerste mama van de drie zussen. Haar zoontje is echt super schattig.

2.Als je 2014 in 3 woorden zou moeten beschrijven, welke zouden die dan zijn?
Stressvol, prachtig, nieuw.

3.Welk nieuw iets heb je over jezelf ontdekt?
Ik kan dingen loslaten. Ik had niet verwacht dat ik het ok zou vinden om een master diploma te hebben in plaats van het hele graad.

4.Waar ben je het meest trots op van wat je gedaan hebt?
Voor het eerst als volwassene een eigen huisdier verzorgen.

5.Wat is het beste nieuws dat je ontving?
Dat mijn zus zwanger was. Echt de max!

6.Welke is je favoriete plek die je in 2014 bezocht?
Onze vakantie in de Ardèche, en zeker het verblijf in het kasteel van Balazuc.

7.Welke van je persoonlijke kwaliteiten waren het handigste dit jaar?
Mijn sociale kant. Ik heb heel wat nieuwe vrienden leren kennen en ik ben daar echt blij voor.

8.Wie is je nummer een, de persoon waar je altijd kan of vertrouwen?
Mijn allerliefste schat en man Mike.

9.Welke nieuwe vaardigheid leerde je in 2014?
Geduld. Hoewel ik er wel nog altijd wat werk aan heb. Ik zit in ieder geval op het juiste pad en dat is belangrijk.

10.Waar ben je het meest dankbaar voor?
Mijn familie. Ik weet dat het melig is, maar ik was echt bang voor hun reactie op het feit dat ik mijn masters niet ging afmaken en de reactie van iedereen was veel positiever dan ik gedacht had. Daar ben ik enorm dankbaar voor.

Geef een reactie

