Mijn leven in foto’s #3

Deze kerstmaand is in volle gang en ik heb al veel plezier gehad met het ophangen van de kerstdecoratie. Ik maakte zelf een ster en kocht een kerstboom, kerstballen en slinger. Het uithangbord hadden we al een tijdje en vind ik ook heel leuk.

IMG_9226

IMG_9227

IMG_9236

Ander leuks deze maand was het feit dat ik en een aantal vrienden al twee keer naar de cinema zijn geweest. We zijn gaan kijken naar Interstellar en naar Mockingjay (part 1). Ik voel mij echt verwend en geniet van elk moment. Ik ben een aantal keer gaan winkelen en telkens kon ik mij, of ben ik op iets getrakteerd. Ik heb nu ook een fantastische Kerst-trui. Ik kan niet wachten op wat de rest van deze maand nog in petto heeft. Hopelijk hebben jullie ook een hele mooie en toffe kerst.

One thought on “Mijn leven in foto’s #3

  1. Pingback: Mijn 2014 (deel 2) | Verstrooid Hoofdje

Geef een reactie

