Mijn leven in foto’s #2

Deze serie werd geïnspireerd door My Open Sketchbook. Elke twee weken deel ik met jullie de beste van mijn verzamelde foto’s. Hier gaan we:

Zoals ik reeds vertelde in ons tweewekelijks koffie onderonsje heb ik super veel plezier gehad in St-Briavels tijdens het jaarlijkse nationale UKM spel. Ik heb hieronder een paar foto’s van in het gebouw gezet (ik wou dat ik er meer genomen had) en een foto van een paar bad-ass spelers.

IMG_9146

IMG_9204

IMG_9206

Ik heb de voorbije twee weken veel kaarten geschreven. Ze zijn allemaal klaar nu en ik vind dat ik een mooi stapeltje klaarliggen heb.

IMG_9220

Tenslotte heb ik ook veel geknutseld de laatste paar weken. Ik ben nog niet helemaal klaar met alle kerstdecoratie die ik wil maken, maar we maken vooruitgang. Het gros van het knutselen waren de kaarten waarvan ik vergeten foto’s ben te trekken, maar ik heb wel een paar andere foto’s gemaakt.

IMG_9209

IMG_9212

IMG_9214

Dat was het dan. Tot de volgende keer!

Geef een reactie

