Als we op de koffie gingen # 3

Dit is origineel een Engelstalige serie die ik oppikte van Suzie81Speaks, die het op haar beurt oppikte van Part Time Monster.

Als we op de koffie gingen, zou ik je vertellen hoe blij ik ben dat we dit nu op een regelmatige basis kunnen doen. Ik zou je toevertrouwen dat ik mij een beetje schuldig voel al volledig in de kerstsfeer te zijn ondanks het feit dat het nog maar november is. Ik leg de schuld wel bij de winkels want voor mij is het hun fout door hun uitstalramen vol met kerst te bepleisteren.

Als we op de koffie gingen, zou ik vertellen hoe de voorbije paar weekends bomvol spel en plezier zaten, het soort voor volwassenen moet ik wel zeggen. Ik heb tijdens die dagen dingen gehoord die helemaal niet voor kinderoren bestemd zijn, maar heel grappig, dat wel. Tijdens IndieCon zetten we onze tafel rollenspel hoed op. Het was echt plezant, ondanks de hevige regen en het slaaptekort. Vorig weekend gingen we naar St-Briavels in Wales – niet-Wales zoals wij het noemen. Daar dompelden we ons onder in een live action rollenspel waar we, net zoals vorig jaar, echt fantastische kostuums zagen en veel interessante gesprekken hadden die je in de ‘normale wereld’ heel wat rare blikken zouden opleveren.

Als we op de koffie gingen, zou ik je beloven foto’s te sturen van de knutselwerkjes die ik voor de kerstmis decoratie aan het maken ben. Ik zou je vertellen hoe jammer ik het vind dat ik vergeten ben om foto’s te nemen van de kaartjes die ik gemaakt heb, maar dat ik er wel een paar van zal kunnen nemen wanneer ik de mensen bezoek naar wie ik ze gestuurd heb.

Bij het afscheid zou ik je een dikke knuffel geven en je zeggen dat ik al niet kan wachten tot de volgende keer; wanneer ik alweer een theetje zou bestellen. Dit omdat ik het gewoon zo graag drink en ook omdat ik eerlijk gezegd helemaal niet tegen alcohol kan.

Geef een reactie

