Mijn Geek Bekentenissen

Geinspireerd door MyOpenSketchbook. Oorspronkelijk idee van GamerWife.

Tijd voor een aantal bekentenissen. Voel je vrij om te oordelen / geek cred weg te nemen, maar ik blijf bij wat ik hieronder zeg :p

Ondanks het feit dat ik de wereld die Tolkien creerde fantastisch vind en hemzelf een genie vind voor wat hij ontworpen heeft, vind ik het te veel werk en zelfs saai om In de Ban van de Ring te lezen. Zijn schrijfstijl is gewoon echt mijn ding niet.No lotr

Ik hou van Star Wars en ik hou ook van Jar Jar Binks *duikt weg voor de reactie van mijn man*love jar jar binks

Ik hou echt niet van FPS spelletjes en ik ben er heel slecht in. no fps

Ik vind dat ik nauwelijks genoeg boeken heb gelezen om mij een echte geek te kunnen noemen (ongeveer 100 en ik ben nu 28 jaar oud) no books

Wat zijn jouw geek bekentenissen?

Geef een reactie

