Mijn leven in foto’s #1

Deze serie werd geïnspireerd door My Open Sketchbook.

De voorbije twee weken waren heel leuk en vermits ik graag in de gewoonte zou geraken deze en andere momenten vast te leggen, besloot ik deze foto-serie te starten. Elke twee weken zal ik de beste van mijn verzamelde foto’s met jullie delen. Hier gaan we dan.

Met een aantal vrienden ging ik eind oktober naar het vuurwerk in de HMS Sultan (Gosport). Er was ook een kermis, maar de foto’s die ik daarvan getrokken heb zijn allemaal troebel, dus die besloot ik hier niet bij te zetten. Het was heel leuk en het vuurwerk was echt mooi.

IMG_9092

IMG_9094

Een paar dagen geleden besloot Navi nog maar eens op avontuur te gaan en in bomen te klimmen. Ze kwam thuis met een super grappige aardevlek op haar gezicht. Ik kon niet weerstaan om daar een foto van te nemen.

IMG_9134

IMG_9124

Ondanks het slechte weer. waar je het bewijs van kan zien in de tweede foto, hebben we al veel plezier gehad op Indiecon in New Milton dit weekend. Het is nog niet voorbij en ik ben er zeker van dat ik er nog zal over spreken als we op de koffie (of in mijn geval thee) gaan volgende week 😉

Game on

A post shared by Eva Van Wassenhove (@evavw) on

IMG_9139

Dat was het dan. Tot de volgende keer!

Geef een reactie

