Als we op de koffie gingen #2

Dit is origineel een Engelstalige serie die ik oppikte van Suzie81Speaks, die het op haar beurt oppikte van Part Time Monster.

Als we op de koffie gingen zou ik vooreerst mij verontschuldigen voor zo’n lange tijd tussen nu en de vorige keer, zes weken geleden. Ik zou zeggen dat ik, ondanks mij verlangen, dit keer geen citroentaartje zou nemen omdat ik gisteren al veel te veel snoep en andere zoetigheid gegeten heb tijdens het halloween feestje van een vriendin. Nog zo iemand die ik veel vaker zou moeten zien. Dat lijstje is nu al behoorlijk lang. Het kan nogal irritant zijn niet in staat te zijn uit het huis te gaan wanneer ik wil door mijn angstigheid. Maar ik word wel beter en beter, wat echt geweldig voelt.

Als je mij zou vragen hoe het gegaan is met mijn thesis zou ik je moeten zeggen dat ik het uiteindelijk niet heb kunnen afmaken, ook al weer door mijn angstigheid. Het maakte het zo enorm moeilijk dat het echt niet ging. In het begin was ik er door neergeslagen, maar nu voel ik mij er wel ok bij. Ik heb eindelijk besloten dat ik blij ben om verder te gaan, om een job en zo een inkomen te vinden hetzij bij een werkgever, hetzij zelfstandig.

Ik zou je vertellen dat ik een aantal drukke weken achter de rug heb met heel wat heen en weer gereis naar verschillende plaatsen: op bezoek bij familie, gaan gamen bij vrienden en in gaming conventies en tenslotte ook eindelijk mijn adresverandering gaan regelen. Het was ook hoog tijd om mijn identiteitskaart te gaan vernieuwen. Laten we zeggen dat het echt wel op het nippertje was.

Hoe gaat het met jou de laatste tijd?

Geef een reactie

