Een beetje over mezelf

Deze tag is een afgeleide van de “My Dating Profile” tag.

1) Geloof jij in liefde op het eerste gezicht? Niet tot de relatie met mijn huidige man begon.

2) Wat doe je voor je plezier? Spelletjes spelen (video spelletjes, bord spelletjes…)

3) Wil je, of heb je kinderen? Ik zou heel graag kinderen hebben.

4) Wat zoek jij in een relatie? Vertrouwen en onvoorwaardelijke liefde.

5) Wat is iets dat je wil dat anderen van je weten? Heb geduld, geef mij tijd en je zal een heel goeie vriend in mij vinden.

6) Als je de loterij zou winnen, hoe zou je je miljoenen spenderen? Ik zou onze lening afbetalen, een mooi huis kopen en een goed stuk van de miljoenen aan goede doelen geven.

7) Wie was je eerste grote liefde? Mijn eerste vriend op 17 jarige leeftijd.

8) Je hebt nog 6 maand te leven. Wat doe je eerst? Ik laat het weten aan mijn vrienden en familie zodat ik zoveel mogelijk tijd met hen kan spenderen.

9) Ben je een ochtend of een avond mens? Ik ben zeker en vast een avond mens.

10) Als je vrienden op bezoek zouden komen, wat zou je koken? Pasta carbonara. Het is het enige recept waarvan ik zelfzeker genoeg ben dat ik het goed kan maken. Als mijn vegetarische vriendin op bezoek komt, heb ik wel een probleem :p

11) Als je doorheen de tijd zou kunnen reizen, wat is 1 ding dat je zou veranderen? Ik zou een paar maand eerder de relatie met mijn eerste vriend beindigen. Hij verdiende niet hoe het uiteindelijk gelopen is. Ik ben blij dat hij nu gelukkig is.

12) Waar zie je jezelf in vijf jaar tijd? Waar ik nu ben, met mijn man in ons mooi huisje, hopelijk met een eigen inkomen en een of twee kinderen.

Geef een reactie

