Video game blog challenge Week 2

Geinspireerd door myopensketchbook. Gemaakt door heckyeahtumblrchallenges.

11) Favoriete platform: ik zou zeggen de Xbox 360 omdat ik daarop het meeste videospelletjes speel, maar ik speel ook nog altijd zeer graag spelletjes op de PC.

12) Spelletje dat iedereen moet gespeeld hebben: Skyrim, zelf al was het maar een half uurtje om de fantastische graphics te bewonderen.

13) Een spelletje dat je meer dan 5 keer hebt uitgespeeld: Lighthouse (Sierra) en ik vind het nog altijd leuk om te spelen. Een spelletje dat ik nog veel meer heb uitgespeeld is Duke Nukem. Echt plezant en blijf ik herspelen.

14) Je huidige gaming achtergrond: de laatste keer dat ik een achtergrond had die met gaming te maken had was waarschijnlijk Riven, maar dat is nu al een tijdje geleden.

15) Welk spelletje ben je momenteel aan het spelen? Eindelijk nog wat Rayman Revolution na het jaren aan de kant te hebben gelegd.

16) Spel met de beste cut scenes: Ik heb enkel nog maar spelletjes zien spelen waar ik de cut scenes echt de moeite vond. De beste daarvan zijn die van Final Fantasy 13.

17) Favoriete antagonist: GLaDOS uit Portal. Ze is fantastisch en zo heerlijk gemeen.

18) Favoriete protagonist: Wario uit Marioland 4 (ook Warioland genoemd).

19) Plak hieronder een beeld van een game setting waar jij graag zou in wonen: Stonebridge city (Dungeon Siege 3)

Stonebridge city

20) Favoriete genre: Fantasy RPG.

Geef een reactie

