Video game blog challenge Week 1

Geinspireerd door myopensketchbook. Gemaakt door heckyeahtumblrchallenges.

1) Allereerste videospelletje: Dat is ofwel Operation Wolf, Commander Keen 4 of Duke Nukem. Ik kan het mij niet zo goed herinneren vermits ik maar 7 of 8 jaar oud was. Dat gezegd zijnde vond ik Lotus 123 ook een spelletje omdat je kon schrijven op het scherm. De tijden zijn nu wel enigzinds veranderd haha.

2) Je favoriete personage: J’zargo uit Skyrim (Elder Scrolls 5).

3) Een spel dat niet hoog genoeg geschat wordt: Reckoning, Kingdoms of Amalur. Te weinig mensen die ik tegen kom hebben het gespeeld of kennen het.

4) Je “guilty pleasure”: The Sims 1, 2, 3 (alle spelletjes en uitbreidingen)

5) Personage waarmee je je het meest mee verbonden voelt: Katarina uit Dungeon Siege 3. Ik vind haar echt de max en ze is “bad-ass”.

6) Meest irritante personage: De helper / vliegende encyclopedie uit Rayman Murfy. Hij is zo irritant dat ik tijdens het spelen van Rayman Revolution op de PS2 een aantal keer bijna de controller naar het scherm wou gooien.

7) Favoriete koppel: Link en Zelda. Daar hoef ik zelf niet over na te denken.

8) Beste soundtrack: Ik hou enorm veel van het spel Portal en van de zanger Jonathan Coulton. Vandaar dat ik wel moet kiezen voor “Still Alive”.

9) Droevigste scene in een spel: [SPOILER] Het einde van een spel genaamd Last Rose in a Desert Garden. Het is enorm droevig en ik voelde er mij echt slecht bij, ondanks het feit dat het spel zeer kort en eigenlijk niet zo goed is. Ik had echt gehoopt op een happy ending.

10) Beste gameplay: mijn eerste ervaring van een RPG op de xbox was heel positief. Ik ben daardoor zeer beinvloed voor de keuze hier: Oblivion (Elder Scrolls 4).

Geef een reactie

