Als we op de koffie gingen #1

Dit is origineel een Engelstalige serie die ik oppikte van Suzie81Speaks, die het op haar beurt oppikte van Part Time Monster.

Als we op de koffie gingen zou ik een kopje warme chocolademelk met marshmellows nemen, of thee. Ik zou je vertellen hoe ik nog steeds zoveel van de speciale thee hou die we meer dan een jaar geleden als huwelijkscadeau kregen, en hoe ik zo hou van de kruiden-chocolade thee die ik een paar dagen geleden bij een vriendin geschonken kreeg.

Als we op de koffie gingen dan zou ik je vertellen hoeveel ik mij zorgen maak over wat er zou moeten gebeuren nadat de school binnen een paar weken eindigt voor mij, maar dat ik mij al veel beter voel dan voorheen. Ik zou je vertellen hoe moeilijk ik het heb met m’n thesis door gezondheidsproblemen. Hoe ik mij helemaal niet kan concentreren en bijna niks kan opnemen van wat ik lees. Dat het het werk zo vertraagt dat er geen kans meer is dat ik de thesis op tijd af krijg.

Als we op de koffie gingen dan zou ik je vertellen dat ik zo blij ben dat ik dat aan mijn papa gezegd heb en dat hij mij op het hart drukte dat het belangrijkste is dat ik gelukkig ben.

En jij? Wat zou jij vertellen als we op de koffie gingen?

Geef een reactie

