Sunkissed Summer Tag

De zomer is bijna voorbij, of is misschien al voorbij. Ik blijf koppig geloven dat de zomer pas gedaan is midden september. Here is een Sunkissed Summer Tag om toch nog even vast te houden aan de zomer. Het is een mashup van haar maker itsmelexie1 op YouTube and een aantal toevoegingen van Miss Glamorazzi.

1. De zon schijnt, de hemel is blauw. Zit jij binnen of buiten?
Wanneer ik niet aan het werk ben kan je mij in de tuin vinden, spelend met onze kat.

2. Strand of zwembad?
Zwembad, ik ben geen grote fan van zout water.

3. Plannen deze zomer?
We zijn een weekje naar Frankrijk geweest. Het was heel leuk (lees er hier meer over).

4. Favoriete strand eten?
Een ijsje, wat anders?

5. Wat is je favoriete zomer herinnering?
In de tuin zitten met mijn zussen.

6. Wat is je geurtje voor deze zomer?
De Ted Baker Body Spray die ik in februari gekocht heb. Ik denk dat het eigenlijk meer een winter geur is, maar ik ben er helemaal dol op. Helaas vind ik de naam niet op de verpakking.

7. Hoe draag je je haar in de zomer?
Ik draag meestal een paardestaart want dat is makkelijk en het is koeler.

8. Jouw must voor nagellak deze zomer?
Als het maar fel is.

9. Wat is je favoriete ijscreme smaak?
Mijn nieuwe favoriet is caramel.

10. Zonnebril of hoed?
Zonnebril. Ik ben te lomp voor een hoed šŸ˜€

11. Wat is jouw zomernummer dit jaar?
4×4 van Miley Cyrus

12. Jouw filmaanrader voor deze zomer?
Guardians of the Galaxy

13. Bikini, tankini, of badpak?
Badpak. Ik ben mij heel bewust van mijn buikje.

14. Hoe hou jij het koel?
I hou enorm van de waaiers van in Spanje die gemaakt zijn van hout en stof.

15. Waarvan hou jij meest in de zomer?
Alle geurtjes, die die van de natuur komen alleszinds šŸ˜‰

Geef een reactie

