Goede voornemens voor het nieuwe jaar

Een tijdje geleden schreef ik een tekstje om mezelf te herinneren aan wat ik belangrijk vind in het leven. Ik moet er nog geregeld naar kijken wanneer ik begin te stressen over triviale dingen. Voor mijn goede voornemens voor 2014 besloot ik dan maar nog eens naar dat lijstje te kijken en effectief de dingen die daarop staan te doen. Hier is dus mijn teksje.

Ik leef voor de glimlach van een kind
Ik leef voor de omhelzing van een vriend
Ik leef voor een kus van mijn geliefde
Ik leef om dingen te bewonderen:
De geur van een verse roos
De kleuren in van een zonsondergang
Een briesje op een hete zomerdag
Het wijsje van een vogel op een vroege morgen
De bezienswaardigheden tijdens een lange wandeling
De liefde in de ogen van die ene
Ik leef voor de liefde.

Ik weet dat het moeilijkste die vroege ochtend en die lange wandeling zal zijn voor mij, vermits ik niet de meest sportieve persoon ben en nogal graag uitslaap, maar ik ben zeker dat het de moeite waard zal zijn. Waneer ze allemaal gedaan zijn zal ik deze post opvolgen met hoe ik het allemaal ervaren heb.

Tot de volgende!

Geef een reactie

