Kerst Tag

1. Wat is je favoriete kerst song?
All I want for Christmas is you. Het is wat melig, maar ik kan het niet helpen.

2. Wat is je favoriete feestdrank?
Ik heb niet echt een feestdrank, maar als het winter is kan je me altijd vinden voor een kop echte chocolademelk en de beste is chocolademelk gemaakt van echte witte chocolade. Jammergenoeg is die nogal zeldzaam.

3. Heb je een favoriete kerstfilm?
We hebben nooit echt een traditie van kerstfilms gehad, maar mijn mooiste herinnering als kind was het bekijken van alle drie van de star wars films met mijn papa op de avond dat hij die cadeau had gekregen.

4. Wat staat er bovenaan je lijstje van dingen die je graag zou krijgen dit jaar?
Er zijn een aantal dingen waarmee je mij altijd gelukkig kunt maken. Ik heb een klein verlanglijstje, maar dingen waarmee je mij altijd blij kan maken is om het even wat van Lush en CD’s van mijn favoriete artiesten.

5. Wat is je favoriete feest make-up en nagellak?
Om het even wat met glitter! Dat voor zowel make-up als nagellak.

6. Wat is je favoriete outfit voor kerstmis? (LBD? Kerst trui? Pyijama?)
Ofwel een van mijn mooie kleedjes of de onesy die ik vorig jaar voor kerst kreeg.

7. Zou je liever buiten in de sneeuw spelen of binnen zitten bij het haardvuur met een lekkere warme drank?
Buiten spelen in de sneeuw!

8. Cadeautjes verpakken – Super of bleh?
Vind ik superleuk! Het maakt mij altijd blij en brengt mij in de kerstsfeer.

9. Wat is je lievelingseten voor kerstmis?
Ik kan het niet helpen dat mijn favorietje mince pies zijn. Die heb ik in Engeland ontdekt. Ze hebben die niet in België en ben zo blij dat ik ze ondekt heb.

10. Wat vind je het leukste aan kerstmis?
Samen zijn met de familie, de kerstboom en decoratie en alle cadeautjes. En natuurlijk de Christmas crackers! (een Engelse traditie). Ik weet het, het is zeuren, maar ik kon echt nniet gewoon een ding kiezen want kerst is gewoon zo leuk!

Dank je wel aan manchesterflickchick voor het posten van deze tag. Dat is alles van mij. Nu de rest van de blurb:

Om mee te doen beantwoord je gewoon de vragen in deze tag. Je kunt ook altijd andere mensen taggen van wie je graag zou hebben dat ze meedoen. Als je een twitter hebt kan je de link altijd posten aan de persoon van wie je de post gelezen hebt, of die je getagd heeft. Gebruik zeker ook de hashtag #FloresYModaChristmasTag Zij ontwierp deze tag.

Geef een reactie

