Ik heb een zwarte hond

Geen huisdier ofzo, ook niet van het vriendelijke soort, maar eerder hetgeen je overal volgt, plots opduikt of over je heen torent wanneer het daar zin in heeft. Het leven heeft zijn goede en slechte momenten. Soms gaat alles goed en dan loop je vrolijk rond. Maar het kan ook slecht gaan, of net dat iets meer slecht. Dan heb je het gevoel dat alles hopeloos is. Ik ben ook nog eens heel ongeduldig en ik heb altijd het gevoel dat het veel te lang duurt voor ik beter wordt. Dat demotiveert mij. Ik nam het concept van de zwarte hond van deze (engelstalige) video:

Ik hou niet van dat soort zwarte honden, maar ik hou wel van honden in het algemeen. Mijn zus heeft een heel schattige hond. Ik wil hem altijd knuffelen als ik hem zie. Hij heeft ook heel veel energie en heeft een behoorlijk karaktertje. Hier is een foto van toen hij nog heel jong was. Is hij niet het meest schattige beestje die je ooit gezien hebt?

Mirko late 2009

Geschreven voor de weekelijkse schrijfuitdaging: “multimedia storytelling”

[Edited May 2016]

Geef een reactie

