Zes voor eentje, een half dozijn voor de rest

Via “Daily Prompt” Schrijf een zin van zes woorden over wat jij denkt dat de toekomst voor je inhoudt en breidt die dan uit in een post.

Mijn weg vinden in veranderende wind

Verschillende nieuwe wegen ineens opgaan kan een hele uitdaging zijn. Opgroeien gaat vaak gepaard met groeipijnen. Ik wilde dat niet altijd geloven toen mijn ouders mij daarvoor waarschuwden. Overdrijven hoort bij het ouderschap; met goeie bedoelingen uiteraard. Maar deze veranderingen zijn dus echt veranderingen voor mij. Op 3 augustus trouwde ik met de man van mijn dromen. We wonen nu al twee jaar samen, maar het voelde toch nog altijd als een grote stap. Deze maand ga ik terug naar school om mijn masters diploma te halen na een jaar er tussenuit omwille van gezondheidsredenen. En momenteel ben ik hard aan het werken aan mijn mentale gezondheid door mijn angststoornissen te leren verminderen. Hopelijk geeft dat uiteindelijk over een (aantal) jaar een job als resultaat. En wie weet wat er daarna komt? De toekomst kan nogal wispelturig zijn in mijn geval, maar ik heb er een veel positievere kijk op dan ik ooit geweten heb.

4 thoughts on “Zes voor eentje, een half dozijn voor de rest

  1. Pingback: Does six of one really equal half a dozen of the other? | Rob's Surf Report

  2. Pingback: Does six of one really equal half a dozen of the other? | Rob's Surf Report

  3. Pingback: I Blame The ‘Bridesmaids’ Movie For What We’re About To Do | Molly Greye

  4. Pingback: Daily Prompt: Six of One, Half a Dozen of the Other | Chronicles of an Anglo Swiss

Geef een reactie

