Wanneer het toeval met je lacht

Vorige week had ik het over dat contract welke ik voor mijzelf heb gemaakt. Ik had daar onder meer in gezet dat ik elke week iets moet doen waar ik echt tegenop zie. Dat zou bijvoorbeeld “naar de tandarts gaan” zijn. Dat staat ook effectief als voorbeeld in dat zogezegde contract. En je raad het nooit, gisteren stond ik op met ontzettend veel tandpijn, dus nu heb ik zelfs geen andere keuze. Net goed, zou je denken. Maar ik heb echt wel een vreselijke hekel aan naar de tandarts gaan. Hopelijk zijn ze niet zo gemeen als mijn liefste ze afschildert. Het is voor ons alletwee eerlijk gezegd al veel te lang geleden dat we geweest zijn. Misschien kan ik hem wel overtuigen ook een afspraak te maken. Dan is het leed gedeeld door twee!

Geef een reactie

