Update. What’s happenin’ ‘round’ere?

Hello there!
 
Ik heb mijn belofte gelijk nie zo goe kunnen inlosssen. Helaas had ik herexamens, maar! It was a fresh start en een heleboel wijze dingen al gebeurt. Beeld u in. Bijna al een jaar. Nuja, ik dacht. Het is mijn verjaardag geweest een paar dagen geleden. Ik ben nu 21 jaar en het wordt maar eens tijd dat ik wat verderschrijf aan deze blog
 
Waar kan ik beginnen?
Vermits ik iets heb tegen saaie teksten gaan we der wa L
                                                                                   e
                                                                                     ven insteken
Er was eens in de grote vakantie een meisje die aan het blokken was.
Examens
En hupsakee, ze was erdoor
Feestje
 
Het werd oktober, de blaadjes vielen nog niet want het was een heel milde herfst. Terug naar school
 
Het werd kouder, en toen het midden november was vertrok ze naar het schilderachtige Passau om daar wat lawaai te maken.
 
Toen werd het eigenlijk niet zo veel kouder, en zo koud was het nu ook weer niet in november. Januari kwam eraan. Tijd weer voor examens. En die waren gooeed. Toch als je je met 12 en 13-en tevreden stelt. Van die drie ben ik al vanaf.
 
Het ging verder in een draf. Februari kwam en ging en toen brak maart aan.
 
Schoolstage in Affligem. De muren waarover we het hadden waren onzichtbaar. Toch vielen af en toe een paar harde noten te kraken.
 
En nu zit ik hier te typen. Voldaan van de chocolade die ik de 8ste maart op mijn verjaardag heb verorberd. MMMmmmmMMMmmm
 
Ik hoop dat het de volgende keer wat minder lang duurt
 
See you ! Toedels
One thought on “Update. What’s happenin’ ‘round’ere?

  1. Evaaaaaaaa!!!
     
    I am Júlia… Do you remember me?
     
    Some day make me a cumentari in my space ^^
     
    A very great kiss
     
    I love you very much ( do you remember gabrielle?? 🙂 )
     
    Sorry for my bad English
     
    Júlia
     
     

Geef een reactie

