Schooltje al een tijdje bezig

Vermits ik (en waarschijnlijk nog wel veel mensen) het al behoorlijk druk heb gehad, heb ik geen tijd uitgetrokken om hier nog eens iets te laten weten. Maar goed, hier gaan we dan.
 
Op mijn nieuwe schooltje in Brussel is alles eel plezant en het kotleven natuurlijk ook ;-). Behalve dan dat ik mijn allerliefste schat wel een beetje heel veel mis.
 
Voor de rest heb ik vrees ik niet veel te vertellen want school blijft nog altijd school e :p
 
Saluuxxx
2 thoughts on “Schooltje al een tijdje bezig

  1. Eva I\’m anna of europa cantat (your personal teacher of catalan hihi) I love you, here today is St Valantine\’s day and I wish u happy Valantine\’s day^-^!! I wish see you in belgium!!
    my destiny: nerpeelt
    days: 28th,29th,30yh of April and 1st,2nd of May!!
    xxx
    anna^^

Geef een reactie

